Söndagens dödsbädd!!

Hej ligger nerbäddad i sängen och hoppas på att jag inte behöver gå ut något mer på hela dagen, inte ens ur sängen. Efter en natt med en täppt näsborre och en snuvig så fick jag kämpa mig ner till Ica på min cykel utan luft för att köpa nässpray så JAG skulle kunna få någon luft!
Har vaknat till och från hela natten.. Inte kul.

Skulle ha umgåtts med Hanna idag, men fick tyvärr ställa in då jag inte känner mig så kry och med risk för att smitta henne med. Får bli att ses i veckan som kommer, då jag förhoppningsvis blivit frisk i alla fall friskare.

Idag ska jag göra så lite som möjligt, ligga nerbäddad i sängen och kolla på film typ.
Hoppas på en snäll pojkvän som kan ta sig ut med Diesel under dagen så jag slipper. Skulle va skönt, känner inte att jag varken vill ut i snön eller orkar! Men får se hur det blir med den saken!

Ha en fin söndag! /B

( bjuder på en bild på en sjukt skabbig brud med finne i pannan, ner bäddad i sängen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0