Springa/gå ! ! !

Kom nyss ut ur duschen och ligger nu ner bäddad i min säng och väntar på att Daniel ska komma in med Diesel i från dagens sista runda.

Kom för ett tag sedan in från dagens spring/gå runda, blev samma som i går runt lite i nyhammaren och oxhagen. Det var inte det bästa underlaget att varken gå eller springa på, nästan is överallt. Det är tack vare att det har regnat, snöat och åter igen regnat massor i dag, inte kul. Hoppas på bättre väder och underlag i morgon hehe.

Blev inte att umgås med Denise i dag, hon fick hoppa in på jobb och även jobba över så vi ska ev ses i morgon, om inte annat någon dag här fram över.

Nu ska jag glo på en film tills mina ögon säger i från och jag somnar! God natt!!

/B

( lämna gärna en kommentar och er bloggadress så tar jag mig en titt på era bloggar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0