The perfect man

Sitter nerbäddad i soffan med täcke och kudde och ska snart förflytta mig till sängen och kolla på en film. Köpte "the perfect man" i veckan för endast 39kr så jag kunde inte stå emot, den är ju såå bra om jag mins rätt, så blir att kolla på den snart!

Har nyss ätit varma mackor med en kopp té, smakade inte så mycket då jag har tappat mina smaklökar. Jag hatar att man jämt gör det när man är förkyld det känns så tråkigt att äta då när man är hungrig haha!

Påtal om något helt annat, i dag är det tulpanens dag för dom som ville veta, vet inte varför jag skrev det, för det intresserar nog ingen, inte ens mig ;p men men nu vet ni det, lite onödig info..

Nej nu film! Pusss /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0