Tisdag !!

Dagen som har varit har gått så segt. Inte gjort mycket mer än att kollat på tv, lite äntligen hemma och 90210 har verkligen fastnat för den serien. Om ni inte sett den så kan jag verkligen rekommendera den. Har även kollat på filmen "som man bäddar" den är mycket bra. längtar väldigt mycket efter en liten familj när jag ser den filmen och hoppas att det inte ska ta allt för lång tid innan det händer!

I dag gick jag bara en tre kilometers runda i skogen med diesel så i morgon får det bli en ordentlig tur i skogen.

I morgon har jag inte något inplanterat mer än att jag ska försöka att ta tag i att stor städa hela lägenheten, får se hur det blir men det.

Nu bädda ner sig i sängen med mina två hjärtan och kolla på en film och sen sova!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0