100 dagar!

Hej påer! I dag är det 100 dagar kvar tills vi har Bf. Det har verkligen gått riktigt fort hela graviditeten och jag kan tänka mig att det kommer att gå minst lika fort den tiden som är kvar för än finns det fortfarande lite att fixa innan vi är helt redo för att bli föräldrar. Vi har lite saker kvar att inhandla och så ska vi ju gå i en föräldrargrupp och lyssna och förbereda oss för vad som komma skall. I dag sa jag ju att jag ville hitta på något men vädret har inte tillåtit det. Men vi ska i alla fall åka till Cirre och Karro en sväng och umgås. /B


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Tusen tack! :) Ja tiden går verkligen snabbt, snart är han tonåring och ränner runt på stan ;) haha! Nä, men det gäller att ta vara på varenda minut med dom små liven och verkligen njuta :) Kram

2012-07-12 @ 17:05:19
URL: http://www.frookensara.blogg.se
Postat av: Renata

Oja sista tiden går fort! Hur mår du då?

2012-07-15 @ 09:00:27
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0