Bloggappen funkar äntligen igen!

Hej! Äntligen kan jag uppdatera igen, så jag har längtat. Har hänt så mkt sen sist jag skrev här så vet inte riktigt vad jag ska börja skriva. Daniel hat varit borta hela helgen och är fortfarande så jag har fått roa mig själv. I fredags var jag med Hanna, vi åt på kinan och umgicks, det var trevligt. Hon kom in på sin läkarutbildning i Polen så i slutet av augusti åker hon i väg dit och ska plugga där i 6år, herrergud vad jag kommer att sakna henne men är så klart glad för hennes skull att hon kom in. I går lördag så var jag med mormor och morfar + hundarna till Vadstena och kollade en sväng, men det var marknad och så mkt folk överallt så det var så jobbigt att gå med hundarna där så vi åt lite och sen åkte vi till Motala. Mormor och morfar gick in en sväng på maxi medans jag väntade i bilen ( iskuggan med lönns dörrar) med hundarna. När de var klara så gick jag in på plantagen och handlade lite blommor till balkongen. På vägen hem en bit utanför Motala så stannade vi och plockade jordgubbar på självplockning och det var hur mycket som helst och jättegoda. När vi kom hem igen så fikade vi lite och sedan körde de hem mig och diesel. När jag kom hem så skurade jag rent lite på balkongen och satte blommorna i balkonglådorna och gjorde lite mysigt där. När jag var klar så kom Emma och Adam en sväng och umgicks. Så jag hade en fullspäckad dag i går med andra ord, jag var helt slut när jag gick och la mig och somna direkt. I dag om några timmar så kommer äntligen min änkling hem, jag har saknat honom som bara den, det var flera år sedan som vi var i från varandra så här länge så det ska verkligen bli skönt att han kommer hem , jag ska baka jordgubbsbakelse och överraska honom med det hoppas jag han uppskattar men det tror jag :) I går gick jag in i ännu en ny graviditetsvecka 26 (25+0) och jag måste säga att veckorna bara susar förbi så jag tror nog att det kommer att väldigt fort till oktober. Bebisen där inne har börjat sparka mer och mer och nu känner man de väldigt tydligt, de är så mysigt! Jag var hos barnmorskan i torsdags och fick lyssna på bebis hjärtljud och det var verkligen kul, jag blev helt till mig :) vi kolla blodtryck, mätte sf mått och allt såg bra ut så det var skönt. Nästa gång jag ska dit är dan efter min födelsedag 1 augusti. Nej nu ska jag göra lite nytta baka och fixa här hemma. Ha en fin söndag! /B ( mormor i går på självplockningen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0