Händelserik gårdag!

Hej hej! I dag är jag helt död så det blir en riktig slappardag idag, Daniel och jag har plaserat våra rövar i soffan och kollar lite på friidrott. Gårdagen spenderades med Daniel och lite annat folk på rastpunktskalaset, det var helt okej till en början men ju mer klockan blev så blev det tråkigare, kan nog bro på att alla var så fulla och jag nykter. Men det var kul att komma ut lite och göra något i alla fall. Tycker dock det var lite jobbigt med alla som kommer och tar på min mage - låt den va, herregud!! Och allt fjäsk går oxå fettbort, det funkar inte på mig! Jag och Daniel hade i går varit tillsammans i 4,5år och så gick vi in i en ny graviditetsvecka. Vecka 25 närmare bestämmt, så det var en ganska så händelserik dag med andra ord. Ha en bra söndag/ B

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Nä det är smart att bara vara med varandra dom första dagarna så man får lära känna sitt barn i lugn och ro! :)

Grattis på eran 4,5 års dag och till ny graviditetsvecka!! :)

Kram

2012-07-03 @ 07:49:13
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0