Långpromenad / bilköp!

Hej! Idag har jag varit ute på en riktigt långpromenad med Emma, Adam och lilla diesel, en timme och förtio minuter var vi ute så både jag och diesel vart helt slut när vi kom in, mest av den tropiska/klibbiga värmen. När jag kom hem så kom Daniels mamma hit, hon och jag gick iväg och köpte en gammal bil till henne, haha! Sen beställde vi med oss mat hem från kinan, alltid lika gott och uppskattat :). När vi hade ätit så åkte jag och Ingela upp till Emma och Morten och fika lite och så, efter halv sju var jag hemma igen. Nu håller jag på och tvättar, de sista tröjorna ska jag gå ner och hänga upp nu! Skulle ha börjat tvätta vid fem men eftersom jag kom hem senare så fick det bli så här, lila bra att tvätta när man har tvättid har jag lärt mig ;p /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0