Lördag 21 juli

Hej! Har nyss fått i mig lite mat i magen och eftersom jag inte har någon fantasi när det gäller matlagning längre så fick det bli fläskfilé och potatis för andra gången denna vecka :p. I dag ska min karl i väg till Kurt på någon tvspelstunnering haha, hur gamla är dem undrar ni säkert? Ja inte kan man tro att de är mellan 21-27 och den älsta är faktiskt 33, herregud säger jag bara men de kan de väl roa sig med om de tycker det är kul. Själv så kommer Karro hit sen eftersom hennes karl med ska dit, vi ska ha filmmys och bara umgås, de blir nog trevligt!! I dag går jag in i en ny vecka i graviditeten, v.28 (27+0) magen växer och växer och den lille i magen sparkar för fullt. Jag mår fortfarande bra och hoppas att jag får göra det resten av tiden som är kvar. I morgon är det bara 90 dagar kvar till Bf, 3 månader med andra ord helt sjukt! Även fast jag vet att det är ett litet liv som växer i min mage och gör sig redo för att möta världen så är det väldigt,väldigt svårt att förstå det. Att jag och Daniel snart kommer att få träffa någon som är hälften mig och hälften Daniel, det är rätt fränt, det går inte att beskriva känslan - men lycka är det!! Nu ska jag fixa lite här hemma, ha en fin lördag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0