Mammasdag!

Hej! Gårdagen spenderades på hemmaplan hela dagen, både jag och Daniel var trötta efter kryssningen så det var riktigt skönt! I dag blir det en lunch med Jannika på bowlingen, trevligt. Ska också ta mig en långpromenad till kyrkogården och sätta en fin bukett med blommor på mammas grav eftersom hon i dag firar sin 47 födelsedag uppe i himlen. Min fina änglamamma ett stort grattis på din dag, jag älskar dig så otroligt mycket och de går inte en enda dag då jag inte tänker på dig. <3 .... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag, hade tänkt va med min kusin Amanda men hon är fast ute i skogen ( finnerödja ) hon kan tyvärr inte ta sig hit och vi kan tyvärr inte hämta henne för vårta batteri på bilen funkar inte :/ men vi ses i alla fall på tisdag hon kommer på födelsedagsfika :). Nej nu ska jag ta en dusch och fixa mig inför min lunchdate med Jannika. Ha en fin lördag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0