Onsdag 11 juli

Hej! I dag har jag inte gjort mycket, dagen har sett ut i stort sett som i går, ganska så långtråkigt faktiskt så i morgon ska jag försöka få med mig Daniel att göra något. Sitter nu och kollar på Tinas sommarkök det är faktisk bra! Daniel har gått över till Danne en sväng de skulle ta några öl så jag är hemma med lilla diesel. Har nyss ätit en god köttfärs/potatis soppa som jag lagat och den blev mycket god. Vi har föresten bokat en kryssning med några vänner som vi ska åka på om två veckor, det blir kul. Då ska jag passa på att äta gott eftersom jag inte kan dricka :):) vi ska snart oxå boka resa till göteborg där vi ska bo på hotell och bara ta det lugnt och skämma bort oss själva.Vi får ju passa på att umgås så mycket som möjligt med våra vänner och göra roliga saker eftersom i början när vi får barn får andra prioriteringar. Vi får även passa på att göra saker själva med, det är ju endå våran sista sommar någonsin som vi kommer att vara bara Bella och Daniel sen blir vi ju föralltid mamma och pappa, helt sjukt när man tänker på det men helt fantastiskt. /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0