Söndag 15 juli

Hej på er! Hoppas ni mår bra! Själv mår jag prima. I dag kommer Emma, Morten och lilla Adam hit och umgås lite det ska bli kul var allt för längesedan vi umgicks nu. I går satt jag och kollade igenom massa bilder som jag hade lagt in på smartphoto för säkert fyra år sedan eller nått. Det var kul att se alla bilder samtidigt som jag får värsta ångesten. Jag fattar inte att det är jag på bilderna, det ser ut som en annan människa. Jag skrev ju i början av året att jag skulle bli mer nyttig och hälsosam och det blev jag med. Jag åt nyttigare och rörde på mig mer men när jag fick reda på att jag var gravid så vart jag ju så klart glad men visste att jag inte direkt skulle kunna gå ner något i vikt nu. Så efter förlossningen så ska jag bannemig ta tag i mitt liv och min vikt för jag mår verkligen inte bra av att se mig själv i spegeln och har inte gjort på flera år. Jag fattat inte hur jag har kunnat låtit det gå så långt herregud, varjegång jag ser ett program med överviktiga som typ väger 200 eller nått så blir jag livrädd för att jag ska hamna där så när vårat mirakel har kommit och jag har återhämtat mig då jävlar :)! Jag är taggad. Nu ska jag sminka mig lite! Ha en fin söndag. /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0