Söndag 22 juli !!

Hej påer! I dag har jag verkligen inte gjort mycket, kollat på en film och kollat på tv. Men söndagar är till för att inte göra så mycket det är ju en vilodag. Kollade igenom mina bilder på mobilen förut och såg de jag tog förra året när min kära vän Emma var gravid och väntade barn. Jag ordnade en liten Baby shower till henne det var riktigt roligt, vi åt gott ( fruktbricka med kallskuret och tårta m.m ) pratade bebisar och gjorde frågesport om graviditet, gissa bajs i blöjan lek och även gissa hur stor och lång Bebisen skulle bli. Det var trevligt och roligt, men eftersom man inte kan ordna en baby shower till sig själv så ska jag i alla fall se till att ordna en tjejkväll inom de närmsta helgerna framöver så jag får umgås ordentligt med mina fina vänner innan jag får fullt upp. Det är ju trots allt bara tre månader kvar till Bf och det går nog ganska så fort skulle jag tro, finns ju endel kvar att fixa fortfarande så. Nej en promenad tror jag det får bli. / B

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/791799/images/2012/pic_500c21459606ee54a30000a3.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/791799/images/2012/pic_500c21459606ee61cf00005a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0