Taco och filmmys med Karro !

Sa hej då till Karro för ett litet tag sedan. Vi har umgåtts nästan hela dagen. Först gick vi till bowlingen och köpte lite filmer och sedan vidare till Ica, när vi kom hem till mig gick vi ut med Diesel och sedan lagade vi tacos, var längesedan jag åt det så de var gott! När vi ätit och var mätta och belåtna så slog vi oss ner i soffan framför tv:n och kollade på filmen nära och kära, den var faktiskt ganska så bra. Efter vi kollat klart på filmen så kollade vi på en till The women hette den och den var också helt okej bra. Men jag säger som Daniel jämt säger till mig när vi ska kolla på en film vi inte sett tidigare - läs inte på baksidan av fodralet för då vet man ju redan typ allt som kommer att hända och då blir det ju inget spännande, jag håller med honom faktiskt - det stämmer det blir inte lika spännande. Man får lita på filmens framsida på fodralet och skådespelarna att filmen är bra, man brukar ju oftast veta vilka skådespelare man tycker är bra. Nog pratat om det här. Har haft en trevlig kväll med Karro och såklart min lilla hundvän Diesel, nu ska jag sova. God natt!! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0