Umgåtts med Emma!!

Hej! I dag har jag umgåtts med Emma, det var längesedan så det var trevligt. Vi fikade ( som alltid ) och var hemma hos henne och pratade en massa skit om allt och inget. I morgon beger jag mig ut till havs, då åker jag Daniel, Karro och Cirre på kryssning till Åbo. Det ska bli roligt, kul att komma i från Laxå lite även fast jag inte ser fram i mot den långa bussresan, men det ska nog gå bra :). Påtal om något annat så fyller jag 21 om en vecka och så har jag bott i den här lägenheten med min fina pojkvän i 3 år, det är helt sjukt vad fort åren går man får verkligen ta vara på dem så man inte vaknar upp en dag gammal och grå och undrar vad man har gjort av sitt liv, det skulle verkligen inte vara roligt! Nej nu ska jag roa mig med min nya app ritagissa heter den, om ni har den och har lust och spela så kan ni lägga till mig; gabriiellla heter jag där. Puss /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0