6 juni - Sveriges nationaldag

Hejsan!

I dag är det som ni alla vet Sveriges nationaldag, firar ni det? Hur i så fall? Jag har inte gjort det men funderar på att köpa lite jordgubbar för att fira denna dag. Vädret är i alla fall bra i dag, det är ganska så behagligt ute och solen har varit framme hela dagen.

Jag har inte gjort något idag mer än att göra de dagliga sysslorna. Har även kollat några avsnitt OC, har jag väl börjat kolla på de så kan jag inte sluta förens jag har kollat klart på alla säsonger.

I morgon är det packning och fix hela dagen inför ullareds resan, vi åker ju på natten till fredag och det finns en heldel och fixa innan.

- åka till Marieberg och köpa olja till bilen, samt leggins till mig.
- köpa färdkost
- städa och fixa här hemma så man kommer hem till ett fint och städat hem
- lämna diesel hos mormor och morfar
- tanka bilen full
- köpa en karta och en bra skiva
- packa allt som ska med

Som ni ser så ser det ut som om jag kommer att ha fullt upp i morgon men det är bara kul för då går tiden fortare tills vi ska iväg :)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0