Beställa vagn!

Hej!

Kom nyss in med diesel och väntar nu på att mina ägg ska bli klara så jag kan äta min frukost. Till frukosten blir det nog lite OC, kan inte sluta kolla på det förens jag kollat på alla avsnitt men nu är jag inne på sista säsongen så det är inte långt kvar.

Igår eftermiddag så umgicks jag med Emma och lilla Adam vi köpte glass och så var vi hemma hos Emma, det var trevligt! Tog med mig min citykorg hem (liggdel) som jag har köpt av Emma så nu är det bara resten av vagnen som saknas och den ska vi förhoppningsvis åka in till Örebro och beställa i dag :). Känns som om jag snart har allt jag behöver ha för bebisens ankomst, lite mer kläder själsäng och skötbord kvar bara, känns bra att ha köpt mycket av det man behöver så relativt tidigt så man slipper tänka på det mot slutet.

Nej nu frukost, ha en fin dag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0