Dagen !!!

Har haft en bra dag idag! Var med Denise och vi gick till colorama och köpte mig en ny fondation, vi gick även till Ica där köpte jag jordgubbar tills i morgon. När vi var klara på Ica så gick vi hem och gick ut med Diesel sedan vidare till Emma i röfors, hon ville ha hjälp att slinga håret så jag ställde självklart upp :)

I morgon är det midsommarafton som ni vet,vad ska ni göra då? Själv ska jag fira midsommar ute i skogen i finnerödja med pojkvän och vänner, jag hoppas det bli kul!

På tal om något helt annat så är jag verkligen så himla sugen på att campa, Gud vad jag saknar att göra det, jag måste verkligen få med mig Daniel någonstans, det är ett måste!


Neh nu sova så man orkar med morgondagen och alla fulla människor för jag gissar på att det kommer att bli en lång kväll/natt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0