Dagen/kvällen

Emma har nästan nyss åkt hem med Adam och Daniel och Morten har åkt iväg till finnerödja på finnerödjafesten så jag är hemma själv med Diesel. En vanlig lördag kan man ju säga, de brukar ju i stort sätt se ut så här nu förtiden och jag gillar det inte.

Ska nog gå ut en sväng med diesel och sen bädda ner mig i sängen och kolla äta lite godis och fortsätta kolla på mina OC avsnitt som jag har kvar, inte allt för många nu.

Hade i alla fall ganska så trevligt på kinan förut som jag Daniel Emma Morten och lilla Adam var och åt på. Jag åt oxfilé i vitlök, alltid lika gott!

Kul att det börjar spöregna och åska nu när jag hade tänkt att gå ut, jag varken gillar regn eller åska. Får avvakta ett tag och hoppas att det avtar.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0