En dag i Kumla

Dagen idag har varit mycket bra. Åkte till Kumla med 12.08 tåget och där mötte pappa och hans tjej upp mig vid station. Vi åkte direkt hem till farmor och farfar där de bjöd oss på mat och jordgubbar och glass. Både farmor och farfar tyckte att de var roligt att träffa mig och jag kan sägs att jag tyckte att det var lika kul att träffa dem. Farfar tyckte att det inte skulle dröja lika långtid nästa gång vi ses och jag håller med. Efter att vi varit hos farmor och farfar så åkte jag med pappa hem en snabbis och kollad hur han hade det ( har varit där förut men endå). Satt och prata med han och Iwona ( pappas tjej) en stund sen gick jag till mitt tåg.

Hemma efter all tågåkande så har jag inte gjort mkt, endast kollat på OC och umgåtts med min lilla hundvän Diesel.

I morgon ska jag umgås med Emma och Adam och jag ska oxå va lite barnvakt åt Adam då det var ett viktigt jobb förberedande möte Emma var tvungen att gå på, Morten jobbar så jag ställer självklart upp kan ju va bra att öva lite på vad som komma skall hehe ;p

Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att älsklingen min ska komma hem, han slutar ju vid tolv så det dröjer inte långtid innan han kommer.

God natt!! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0