En kväll på bowlingen

Hej!

Hemma efter en kväll på bowlingen med Amanda och Jannika. Vi åt gott och pratade en massa, mest bebisprat så lite synd om Amanda var det men jag lovar att gottgöra! :)

Var typ fotbollskväll på bowlingen så det satt lite folk bänkande framför tv:n och skrek en massa, förstår inte riktigt nöjet med hur det kan vara så intressant att kolla på massa karlar som springer efter en och samma boll, inget för mig helt enkelt!

Har bäddat ner mig i sängen och väntar på att min älsklings sneaky ska komma hem, han är hos kurt och har kollat fotboll där och om jag har tur så dröjer det inte allt för länge!

Hoppas ni har haft en bra fredag! /B

( min kyckling/bacon sallad och glass till efterrätt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0