Har haft fullt upp...

Hej!

I dag har jag haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit bloggat något förens nu.

Dagen började med en promenad med Diesel som vanligt,efter det tog jag cykeln till Ica och köpte färskt frukostbröd till Daniel och mig.

Kollade lite på tv tills det var dax att laga lunch, I dag blev det lassagne.

Efter maten så städade jag här hemma, damma, dammsög m.m

Vid fyra tiden så kom Emma och lilla Adam hit och vi gick till Ica ( för andra gången idag för min del) och köpte fika och lite andra välbehövliga saker. Vi gick även in på Apoteket och köpte ett fästinghalsband till Diesel, det var verkligen på tiden.

Vid sjutiden så stack Emma på jobbinformationsmötet så jag var barnvakt till Adam, det gick hur bra som helst han sov hela tiden. Diesel och jag låg bredvid honom i sängen och kollade på OC, myspys.

När mötet var slut så kom Emma tillbaka och umgicks en stund till innan det var dax för hemfärd.

Nu har jag precis gjort klart Daniels matlåda och mackor som han ska ha i morgonbitti när han ska till jobbet igen. Han slutar ju nu vid tolv och så börjar han igen vid sju i morgon så han ska bara hem och sova några timmar innan det är dax för jobb igen. Men han är ledig torsdag fredag lördag och söndag så det är bra :)

Nu ska jag ut på kvällsrundan med diesel sen en dusch, kvällsmacka och ett avsnitt OC.

/B

( Tant Bellas lilla favorit Sköldpaddsadam, såå söt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0