Helgen i Ullared!

Hej!

Ursäkta den dåliga uppdateringen hade tänkt att uppdatera när jag var i Ullared men täckningen var så dålig så det gick inte. Hoppas ni har haft en bra helg. Min har varit helt okej, blev mycket bilåkande inte så kul men vad gör man inte för lite shopping. Blev en heldel inköp på gekås första dagen vi var inne mestadels till våran lilla i magen, fanns dock inte så mycket neutrala kläder att köpa men lite hittade vi, fanns mycket annat bra som vi köpte, en babygunga bla som jag tror kommer att komma mycket till användning. Köpte inte så mycket till mig själv några baslinnen, leggins, en kofta,lite smink och parfym. Blev några saker till hemmet men det var inte mycket det heller. På lördagen (igår) när vi var inne så var det ju så mycket folk överallt att man inte hade någon större lust att kolla på något men lite fick vi med oss i alla fall.
På fredagskvällen när vi hade checkat in i stugan och lastat in alla saker så åkte vi till harry's och åt, jag åt en jättegod kebabpizza, det bjöds på trubadur musik och fotboll visades på tv:n, inte någon vidare direkt pratmiljö om ni förstår vad jag menar, det kändes som man var tvungen att skrika lite om man skulle säga något, men det var helt okej trevligt endå.

Om man ska sammanfatta helgen så kan jag säga så mycket som, om jag ska va ärlig så trodde jag faktisk att jag skulle ha roligare, jag hade lixom gått och väntat på att få åka till Ullared i 8-9 veckor. Allt kändes som kaos i stugan eftersom vi var så många ( 6 vuxna + en bebis i en 4 bäddars ) det var saker överallt, det var kaos helt enkelt. Jag menar inte att jag hade tråkigt hela tiden men inte så kul som jag hade hoppats. Kan bara säga att nästa gång jag ska göra något så ska jag inte ha så stora förväntningar för de blir endå inte som man har tänkt säg.

Nu är jag i alla fall hemma och det känns skönt. Varje gång man har varit någonstans och sovit borta så är det lika skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst det stämmer verkligen!

Saknade min lilla diesel massor när vi var borta men han hade haft det så bra hos mormor och morfar att han knappt ville hem ;p

Nu ska jag gå ut en sväng med min lurvboll och sen kolla lite på OC.

Trevlig kväll!

/B


Kommentarer
Postat av: Stina

sv: Tack så mycket :)

2012-06-11 @ 11:21:43
URL: http://stinavictorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0