Hemkommen från Marieberg !

Hej!

Kom hem från Marieberg för ett tag sedan. Vi har nu beställt och betalat våran vagn känns såå bra! Leveranstiden var jättelång så det var tur att vi beställde den nu, vi får den inte förens slutet av september (v.39) så det dröjer ett tag.
Köpte även en söt pingu barnvagnsleksak som jag länge kollat på, den kommer bli bra i vagnen.

Var en sväng inne på lindex och köpte underkläder till mig och kunde inte låta bli att gå förbi bebiskläderna och tur var väl det för jag hitta en söt overall, och vet ni den var på rea,149kr ibland har man i alla fall lite tur :)

Nej nu ska jag kolla på lite OC medans Daniel kollar på fotboll.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0