Hemma!!

Hej!

Nyss hemkommen i från sjötorp och bilbingot som jag varit på med mormor och morfar (självklart var min diesel med ),blev tyvärr ingen vinst för någon utav oss men trevligt hade vi endå. Speaker kvinnan som talade ut siffrorna måste varit full eller nått för hon betedde sig väldigt underligt, tyckte mormor och morfar med. Nu är jag väldigt trött och ska snart sova, inväntar min älskling som slutar jobbet nu så han är nog hemma inom en halvtimma får se om jag orkar hålla mig vaken så länge :p

I morgon blir det att städa och att vara lite barnvakt åt Adam, kul kul :)

God natt! /B


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha tror att det var min faster som ropade ut nr ;).

Svar: Sv: haha jaså där ser man ;p
gabriella önnelind

2012-06-19 @ 17:06:43
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0