Hyfsad lördag trots allt !!

Blev en hyfsad dag trots att den inte började så himla bra.

Daniel och jag gick till bowlingen och åt en sväng men det kom så mycket folk att vi drog nästan på en gång. Vi gick till rastpunkt och Daniel tog en öl där men där var det endast vi så det var inge kul så vi drog typ efter 20 min eller nått.

Efter att vi varit på bowlingen och rastpunkt så gick vi hem och hämtade diesel och gick till Kurt. ( eller vi är fortfarande här men ska snart gå hem) jag har lekt med Isabelle och hennes barbi, hon är allt för söt. Och Daniel och Kurt har spelat tvspel. Nu börjar jag bli trött och sängen kallar ska bli skönt att få sova efter en promenad hem i regnet.

Hoppas ni har haft en din lördag!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0