Lång dag!

Efter en dag med mycket fix inför morgondagen eller nattens färd mot Ullared så är jag snart redo.

Har varit in till Marieberg och köpt motorolija och Daniel har fyllt på och bytt, jag köpte en ny skiva som vi kan ha och lyssna på den långa bilresan, närmare bestämt Nrj summer hits eller något sånt tror jag den heter, har lyssnat igenom lite och det fanns endel bra låtar. Var ute efter att köpa ett par mammaleggins men eftersom det aldrig finns inne på hm på Marieberg så fick det bli ett par mamma shorts får hoppas att det kommer till användning.
Köpte även två små söts pyjamaser med snobben på och en body som jag såg sist när jag var inne och ångrade att jag inte köpte, som tur var så fanns den kvar och i storlek 56 :).

Nu ska jag packa det sista och ta en dusch , sen sova så jag säger god natt!

Kan ju oxå tillägga att jag saknar min lilla diesel men vet att han i alla fall har det bra hos mormor och morfar för där trivs han.

/B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni får ha så kul! :)

2012-06-07 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0