Lördagsslapp!

Hej!

Hade ni det bra igår? Jag hade det faktiskt förvånatsvärt kul. Vi dukade upp till långbord med partytält och grejer och så grillade vi och umgicks. Jag Daniel karro och Danne gick iväg och kollade vem som hade flyttat in i Dannes hus som han bodde i förut och där fastnade vi ett bra tag, det var roligare där än hos karro och cirre. Daniel plastpappa eller vad man ska säga, han som han har växt upp med var där, det var hans nya tjejs syster som bodde där så det var kul att träffa honom, han är trevlig alla var trevliga där.
När vi kom tillbaka till karro och Kirre så var Emma och Morten där så då blev det ännu roligare.

Det var en trevlig kväll trotts att jag tycker att folk uppförde sig lite respektlöst och oförskämt, men det får stå för dem.

Nu ska jag kolla på någon film och mysa ner mig i soffan med lite chips och dipp!

Ha en fin,fin kväll! /B

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Tack fina du! :)

Hoppas allt är bra med dig!

2012-06-23 @ 20:42:31
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0