Marieberg med Jannika

Hej! Nu funkar inte bloggappen igen så tyvärr blir det inga bilder förens den börjar funka igen ;p. I går var jag barnvakt åt lilla Adam, det gick mycket bra och han skötte sig såå bra! Men det började med lite kaos. Jag skulle vara barnvakt från klockan sju till nio men Morten ringde lite efter fem och frågade om Adam kunde komma då en snabbis bara för han var tvungen att åka på larm och sen att han skulle komma tillbax och hämta honom, självklart gick det bra så det kom. Men när det hade gått över en timma och Morten Sa att det inte alls skulle ta så lång tid så började jag undra, då hade han fått flera saker som han var tvungen att åka på så Adam fick vara kvar! Lite smått panik fick jag när jag kom på att Diesel var tvungen att rastas och Adam hade ingen jacka men som tur var kom morten med skötväska, jacka och annat så vi kunde gå ut. Men då hade vi ju ingen vagn så jag fick bära Adam och gå med diesel, det var inte det smidigaste om man säger så men det gick, efter några pauser så var vi hemma igen, det blev ett riktigt träningspass haha! Herregud så de kan bli men det gick ju bra trotts allt. Efter att vi kom in så kollade vi lite på film och Adam åt, sen hade vi bebisgos tills klockan blev efter nio och mamma Emma kom och hämtade Adam och fikade. Det var en fartfylld dag igår om inte annat ;p. I dag ska jag åka in till Örebro med Jannika och köpa något att han på mig på midsommar, skulle vilja ha en långklänning men vet inte om jag passar i en sån, men det märks ju om jag hittar någon fin jag kan prova, annars får det bli något annat fint något måste jag ha. Blir säkerligen något till lilla bebis i magen man kan ju inte motstå de små söta kläderna, om Daniel har tur så kanske jag hittar något till honom med! Nej nu ska jag platta håret och äta frukost! Ha en fin onsdag! /B

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Tusen tack:) hur är det med dig? kramkram

Svar: Jo med mig är det fint :) den lille i magen sparkar för fullt :) hoppas allt gick bra på förlossningen. Kram
gabriella önnelind

2012-06-20 @ 19:06:39
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0