Midsommarafton

Hej!

Vilket härligt väder vi ser ut att få i dag, vi får hoppas att det håller i sig. Förra midsommar var det inge vidare väder regn och uppehåll hela dagen typ om jag minns rätt, men gud så kul vi hade det då. Jag,Daniel, Denise,karro,cirre och David hyrde en stuga i Skövde i två dagar och drack och åt gott, spelade roliga spel gjorde vi med och roligt hade vi det. Jag hoppas att det kommer att bli lika kul i år. Vi ska vara ute i skogen i finnerödja och grilla, äta jordgubbar och umgås, det kan inte bli mycket annat än roligt.

Nu ska jag snart äta kycklingsallad (som Daniel är iväg och hämtar) sen blir det en dusch och fix inför dagen. Lämna diesel hos mormor och morfar åka förbi ica och köpa jordgubbar eftersom de jag köpte igår hade möglat hur de nu kunna gjort de vet jag inte. Sen blir det mot Finnerödja !

Glad midsommar påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0