Söndag- med blandande känslor!!

Hej!

Hela denna dag som varit så har jag varit så trött och sliten så jag har inte gjort så mycket. Varit några rundor ner till tvättstugan och legat och vilat mig hela dagen + några OC avsnitt på det. Daniel har också varit trött i dag så varken han eller jag orkade laga någon mat eller ta oss till Ica så det fick bli pizza till lunch men det är ganska så gott ibland.

Kan också tillägga att jag har haft lite damp i dag med, det känns som om allt jämt ska strula och att det aldrig kan få gå helt bra en endaste dag. Sen blev det ju inte bättre av att när jag skulle gå ner i tvättstugan och tvätta så var den någon jävle ( ja ursäkta, men jag blev så irriterad) som hade lämnat kvar sin fula matta på tork inne i torkrummet + att det var en STOR fläck mer vatten därinne så det första jag fick göra var att börja skura upp den, inte det minsta kul.

Men nu har jag tagit mig ett varmt bad och en uppfräschande ansiktsmask så nu känner jag mig på mycket mycket bättre humör :)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0