Torsdag 28 juni

Hej!
Var några dagar sedan sist jag skrev något här men min bloggapp funkar fortfarade inte och här på blogg.se så är det inger roligt att skriva eftersom det inte går att lägga upp bilder från telefonen + att det inte går att dela in i stycken.

Men tänkte i alla fall komma in med en liten uppdatering så ni vet att jag lever. I dag har jag inga planer på att göra mycket, kanske städa lite här i hemmet det kan alltid behövas. I morgon efter att Daniel kommer hem från jobbet så sks vi åka in till Marieberg och storhandla på Willys, det gillas verkligen då jag hatar att små handla hela tiden på Ica. På lördag är det rastpunktskalaset det brukar alltid va kul så de får jag inte missa.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Kan ju berätta att min lilla plutt i magen blir livligare och livligare för var dag som går, det är en helt obeskrivlig känsla att känna små sparkar, såå mysigt! På lördag går jag in i v.25 (24+0) helt sjukt vad tiden går fort men inte gör det mig någonting för jag är så nyfiken på vem som gömmer sig där inne. Om en vecka så ska jag till barnmorskan ska bli kul att få lyssna på bebisens hjärtljud och intressant och se hur mkt jag gått upp än, eftersom våran våg är så opålitlig så vet jag inte riktigt, men men. Nu ska jag fixa lite här hemma, ha en fin dag! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0