Underbara varma torsdag!

Hej påer! Vilket härligt väder vi har i dag så varmt som vi har i dag har det nog inte varit på ett tag nu så det är verkligen på tiden! Jag har faktiskt invigt mina mamma shorts i dag första gången iår som jag visar mina vita ben, men lika bra att göra det när solen är framme så folket kan tro att det är solen som bländar dem fast det egentligen är mina VITA ben. Vart tog pepparkakaksBella vägen, jag var ju jämt så brun förr. Jag kanske var ute i solen mer då (?) Det måste jag ha varit. Saknar i vilket fall min bruna fina färg ;p Var ju som ni vet i går på Marieberg i går med Jannika och skulle se om jag hittade något att ha på mig till midsommar men som vanligt när jag ska hitta något till något speciellt tillfälle så hittar jag så klart inget. Provade fyra långklänningar men alla var konstiga jag såg ut som något som inte går att beskriva, fint var det inte. Så jag får väl som alltid dra något gamalt över mig som finns i garderoben, inte kul men men. I dag ska jag umgås med Densie får se vad vi hittar på, sitta ute i solen så jag kan få lite färg skulle ju inte va något fel. I vilket fall så ska jag fixa lite här hemma innan vi sks ses. Ha en underbar dag! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0