Bilköp!

Hej!

Idag har vi köpt en bil, en Volvo V70 inte en ny men ganska så fin och man tar sig fram i den, från 98 är den så man får ju räkna med lite små repor och annat. Men jag är nöjd och framför allt så är Daniel det. Det enda som jag inte gillar är att det luktar hund i hela bilen så i morgon blir det att tvätta och skrubba den utvändigt och invändigt så den luktar gott.

När vi äntligen kom fram där de bodde mitt ute i skogen så möttes vi utav en man, efter ett tag kom hans kvinna ut och då visade det sig att det var en som jag hade jobbat med på Selab. Det var bra för då fick vi bilen för en tusenlapp billigare utan att behöva pruta. Ett stort plus, så nu är jag ennu ett steg närmare mitt Svensson liv haha!

Bild på bilen kanske kommer senare.

Har även umgåtts med Emma och Adam i dag. Emma och jag hade räkfrossa haha mycket gott vare!

Nu ska jag krypa ner och sova. God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0