Dagen har spenderats på...

Dagen har spenderats på hemmaplan. Har inte gjort mycket mer än att varit ute i det fina vädret med Diesel och lagat mat. I dag gjorde jag renskavsgryta med kantareller i och potatis till det blev faktiskt ganska så gott. Efter maten typ så blev jag så mätt och trött så sov lite middag riktigt skönt!

I morgon är det fredag, inte vilken fredag som helst. Min/ våran lilla Diesel blir 2 hela år. Våran stora kille :)

Köpte ett kebab spett och en baseball inne på djurens center som han ska få, båda sakerna är ätvänliga då jag inte kan köpa någon rolig leksak eftersom han biter sönder dem på direkten och äter upp dem. Inte roligt och framför allt inte bra för Diesels mage så vi köper bara tuggvänliga grejer.
Hade tänkt att köpa ett nytt halsband till honom, är ute efter ett speciellt och när jag tillslut hittade typ vad jag sökte så blev jag för snål, nästan 400 för ett halsband tyckte jag var lite mycket, får bli en annan gång när plånboken tillåter.

Nu har jag i alla fall krupit ner i sängen och ska snart sova. Väntar på att Daniel ska komma in med diesel från kvällsrundan så vi kan kolla på en film som vi sedan somnar till, som alltid lixom. Även om jag föredrar att somna när det är helt tyst och ibland hinner att somna när Daniel är ute så vill jag helst vänta tills de kommer in så jag vet att de inte hänt dem något ( jag vet jag är små nojig ). Och så vill jag ju inte gå miste om god natt pussen ;)

God natt påer! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0