Dagen idag har varit...

Dagen idag har varit låång. Vi har som sagt tvättat och putsat på bilen både invändigt och utvändigt. Varit och visat upp bilen för mormor och morfar och även fikat där. Har även varit en sväng till Hasselfors och hälsat på Daniels mamma och syskon.

Nu är vi äntligen hemma och har varit det sen typ åtta så det är ju ett tag. Börjar känna mig trött så ska snart ta med mig min pruttkarl och hund och gå och lägga mig.

Får se vad morgon dagen har att erbjuda, städning för min del bla men förhoppningsvis något mer lite mer roligt! För Daniels del blir det ju hockey med grabbarna ;p så jag får roa mig själv om jag inte hittar någon som kanske vill umgås med mig, men det visar sig.

God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0