Dagen idag..

Dagen idag har varit toppen. Förmiddagen spenderades i Askersund med mormor och morfar, lämnade in Diesel för klippning och passade även på att inhandla en doppresent till Adam som ska döpas på söndag. Morfar bjöd mig och mormor på fika och efter det så åkte vi en sväng till netto, där fyndade vi jordgubbar ( åh så gott).
Efter att Diesel var färdig klippt och fin så åkte vi hem till m&m och åt mat, fick halv åtta hos mig kokoboken så det blir att laga något gott där ifrån någon dag här fram över.

Eftermiddagen spenderades hemma hos Emma, vi gjorde som vanligt inte jättemycket. Men det var lika roligt endå :)

Nu ska jag sova, hat varit en lång dag så jag är trött, god natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0