Dop!

Hej!

Denna härliga söndag har jag spenderat i kyrkan, har nämligen varit på dop. Lilla Adam har döpts och har nu blivit Guds barn som prästen sa haha! Ja det var i alla fall lite gulligt, men väldigt religiöst/gudigt kändes det som, har inte varit på dop tidigare så vet inte hur det brukar vara men antar att alla dop ser ungefär lika dana ut. Jag har i alla fall kommit fram till att det inte är något för mig och mitt framtida barn, en namngivningsdag i hemmet får det nog bli.

Har även hunnit med att umgås med Hanna ett tag. Vi tog en liten promenad i det fina vädret och även var hemma hos mig och pratade om allt och inget, så det ska va.

Nu ska jag ut med Diesel sen ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på kontoret, time out och filmen Taken! Den ska tydligen vara bra så då får jag ta och titta på den.

Ha en din söndagskväll !

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0