Fredagskväll !!

Hej påer!

Har haft en underbar dag ute i det fina vädret. Efter maten idag så mötte jag upp Madde för en promenad, sedan blev det en fika hemma hos mig.

Ikväll var det meningen att jag och Daniel skulle ha ätit middag men istället så blir det en hemmakväll. Familjen Paulsen/Qvist kanske även kommer förbi så det är kul, trevligt sällskap tackar man ju inte nej till.

Imorgon var det meningen att vi skulle till bowlingen och kolla när något band spelar men det blev inställt, dr var sjuka. Så istället blir det att umgås hemma hos oss, kanske blir det att gå en sväng till bowlingen endå.
Har i alla fall bestämt att denna helg ska jag inte dricka en droppe, skönt!!!

Ha en fin fredags kväll! /B

Bjuder på en stirrande bild på mig själv ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0