Kom nästan nyss hem..

Kom nästan nyss hem från röfors, har varit där nästan hela dagen hos Emma och Morten (+ lilla Adam såklart). Blev mest en massa prat och bebisgos så klart.

När jag kom hem så såg jag att posten hade kommit med min deklaration idag. Alltid lika spännande att se om man får betala eller om man får tillbaka. Hittills har jag alltid klarat mig, och i år ser jag också ut att klara mig. Jag ska få tillbaka 1700 så jag är nöjd. Så länge jag inte går minus så är jag mycket glad!

Nu ska jag snart sova, klockan är verkligen inte mycket för att vara en fredag. Men jag har ändå inget att göra nu när Daniel lämnade mig i sticket och stack till Danne. Börjar ändå bli trött så det kan va skönt att lägga sig tidigt.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0