Tisdag!

Hej!

Dagen har mestadels spenderats på blockets hemsida och även andra sidor där de säljer bilar. Vi är nämligen ute efter att köpa en bil ingen värsting utan bara en man kan ta sig fram med och inte rasar ihop efter en vecka, alltså en bra och billig.

Vi behöver faktiskt en bil, vem gör inte det. Så jobbigt att alltid behöva låna en när man ska någons stans och alltid samåka med folk när man ska på tex släcktmiddag/ födelsedagsfirande osv kan va skönt att få bestämma själv när man vill åka hem.

Ja så i morgon far jag och Daniel mot Örebro för att leta en bil. Ska nog även passa på att äta på min favorit restaurang Hellas, finns det något godare än grekisk mat? Nej jag tror inte det, älskar deras sovilaki grillad fläskfilé med klyftpotatis och tatziki, mums!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, börjar bli lite smått trött!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0