Blev en bra dag !!

Blev faktisk en bra dag trots allt. Daniels mamma plus små syskon kom förbi vid halv ett och drack lite kaffe. Runt två så följde jag med dem till Marieberg galleria och kollade lite, det var folk överallt och alla var som gamar men är det 25 och löning så får man räkna med det. Jag hade tänkt att jag skulle köpa lite mammasommar kläder i alla fall sommarkläder som magen kan växa i men hittade bara en blå härlig tröja så fick bli det. Får prova att beställa hem från internet även fast jag är lite i mot det ;p. Köpte i alla fall två pack små söta strumpor till mini som det stod mum<3me och dad<3me.
På måndag efter ultraljudet tänkte jag att jag ska köpa något mer då vi vet könet ( förhoppningsvis) tycker det är lättare då.

Kvällen fick avslutas med en självplockad sallad från ICAs nya "plocka din egna sallad" avdelning mycket god. Den avnjöts på balkongen med älskling!

Nu ska jag gå ut med diesel och sen gå och lägga mig.
I morgon är det lördag (som ni vet) och då blir det melodifestivalsmys hemma hos Hanna med grillning och grejer och inte nog med det jag går in i v 19. Snart gått halvvägs, helt sjukt.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0