Blev ingen uppdatering....

Hej !

Blev ingen uppdatering i går var upptagen hela dagen. På förmiddagen så städade jag hela lägenheten och rensade ut i skåpen på porslin som inte används och massa annat skit så nu är det i alla fall lite lite mindre onödiga saker i skåpen, känns skönt!

I går eftermiddag så kom och Amanda hit och umgicks med mig, vi kollade på tv, gick till Ica och gjorde en god sommar fruktsallad det var mycket trevligt.

Vid 07.20 så åkte hon hem i morse med Bussen till finnerödja jag och Diesel följde henne till bussen eftersom vi ändå skulle ut på morgonpromenad.
Nu har jag snart kollat på OC i några timmar och ska snart gå och göra lite nytta. Vid ett tiden så kommer Emma och Adam hit och umgås med mig de blir trevligt!

Ha en fin dag! /B


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma i juni

Sv: Jamen precis :) Det kommer gå superbra, det är jag säker på :) Kram

2012-05-30 @ 15:23:20
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0