Dagen i dag...

Dagen i dag har varit lugn tv:n har gått varm här hemma och det har endast visats hockey hela dagen. Inte såå kul precis, jag tycker att det kan va okej att se någon match i bland men bara om Sverige spelar, jag är inte som Daniel som bänkar sig framför tv:n så fort det visas en match, nån måtta får det vara haha!

Vi gick en sväng till rastpunkt med Karro och Cirre, alltid lika trevligt att träffa dem. Vi bestämde att jag och Daniel skulle åka dit någon dag nästa helg och sova över och grilla, det blir nog kul.

Blir en tidig kväll i dag med, Daniel är ute på sista rastningsrundan med diesel så blir att se på en film i sovrummet och sen sova, men jag är faktiskt lite trött så det blir skönt.

God natt!! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0