Dagens

Dagen har spenderats i röfors hemma hos Emma vi var ute och gick i det fina vädret och fikade ( som vanligt ), lika trevligt som vanligt var det.

Blev ingen tvättning i dag då det var torsdag vi hade bokat, skönt faktiskt så då hade jag som sagt tid att va med Emma och lille Söta Sköldpadds Adam :).

- bäst i dag var nog när jag kom hem och Daniel berättade att han hade läst i en utav gravid tidningarna som ligger på toaletten att bebisen nu kan höra ljud, åhh vad jag tyckte att de var gulligt.

Jag är så glad att det är just han som kommer att bli pappa till mitt barn, han kommer bli världens bästa!

I morgon är det onsdag redan, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske rensa i alla skåp för det finns alltid något att slänga ;p.

God natt!

/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh! Vad gulligt att Daniel läser gravid tidning o sånt.

Det visar att han verkligen bryr sig!

Ni båda kommer bli jättebra föräldrar!

Hehi! Sköldpadds-Adam slaggar (för tillfället) i spjälis ;)



Kram Emma<3

2012-05-16 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0