Fredag 18 maj

Hej påer!

I dag har jag inte gjort mycket har varit ganska så trött efter en lång kväll igår så har mest legat framför tv:n.

Men en promenad eller två har jag allt hunnit med och jag kan ju bara berätta hur mycket jag älskar detta underbara väder, man blir på så bra humör på än gång när solen är framme ( som jag säker nämnt tidigare ).

Nu ligger jag och slappar i soffan med en skål med godis och kollar på let's dance, har nyss haft teledate med Emma trevligt att ha någon att prata med nu när jag är ensam hemma.

Daniel är med Kurt till Örebro och köper möbler till hans lägenhet och jag antar att han blir kvar hos Kurt ett bra tag efter att de kommer hem, så min kvällen spenderas med lilla Diesel.

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0