Fredag - hockey vm

Hej påer!

Hade som sagt picknick i går i det härliga vädret, fick bli vid en badplats. Diesel älskade det han sprang runt och utforskade stället och verkligen njöt. Blev lite jordgubbar, bonjour ost och kex mycket gott!

Idag är det inte lika fint väder ute men så länge det inte kommer någon snö så är jag glad, hade nämligen hört någon prata om att det skulle komma det, men förhoppningsvis klarar vi oss från det.

I dag vet jag inte vad som händer riktigt, hockey vm börjar ju i dag och redan klockan 12 med så jag kan ju gissa att min lilla Daniel kommer sitta bänkad framför tv:n hela dagen. Får se vad jag hittar på, något kul förhoppningsvis.

Ha en fin fredag !

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0