Glass med Emma och Adam

I dag har jag tagit en glass på bowlingen med Emma och Adam det var trevligt, blev en sväng till Ica efter det där jag handlade lite lunch och andra behövliga saker. Nu snart ska jag bänka mig framför tv:n eftersom mästarnas mästare börjar.

I morgon ska vi på Rul ultraljudet och jag börjar faktiskt bli riktigt nervös, jag hoppas att det går bra och att allt ser fint ut. Vi ska även en sväng till Marieberg jag hoppas på att hitta något sommrigt att köpa gick ju inte så bra i fredags. Vi ska även kolla på barnvagn och om jag får bestämma så blir det en Emmaljunga, får se om vi bokar en eller om vi väntar ett tag det visar sig.

Ha en din kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0