Har nu fått i mig en...

Har nu fått i mig en pan pizza är så smidigt och jag tycker faktiskt att det kan va gott ibland om man inte äter det allt för ofta.

Skrev ju som sagt att jag skulle kolla på en film förut och det gjorde jag, blev att kolla på Money Train ganska så bra film och till det blev det en milkshake, gott gott!

Nu väntar jag på att mästarnas mästare ska börja, tycker det är ett himla bra program även fast jag inte är någon stor sport fantast, rekomenderas att ses.

I morgon kommer min kära vän Hanna hit och umgås det ska bli trevligt.

Ha en din söndagskväll!

/B


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha samma här och till råga på allt var det med en springsteen-låt i programmet :)

2012-05-06 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0