Har precis sagt hejdå....

Har precis sagt hejdå till Emma, Morten och lille Adam. Det har varit en trevlig kväll, Daniel och Morten har kollat på hockey och jag och Emma har pratat om allt och inget och kollat på film i sovrummet, myspys!!

Annars i dag har jag gjort vardagliga saker så som städat lite och lagat mat.
Har även bakat chokladmuffinsen jag talat om i några dagar, dom blev lila goda som alltid. Det är ett så himla bra recept det där, blir som lite som kladdkakemuffins, finns i boken sju sorters kakor - rekommenderas att baka!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Daniel är ute med Diesel så får se om vi ska kolla på tv eller nått när han kommer in eller om det blir en tidig fredagskväll och vi går och lägger oss.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0